فروشگاه اینترنتی آریا تکنولوژی
0 محصولات نمایش سبد خرید

No products in the cart.

قوانین و شرایط استفاده

1. مشتری می‌تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:

  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.
  • نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد.
  • انصراف از خریدار، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید روی آن درج شده» اجرا نخواهد شد.

2- چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر (جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:

  • هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.
  • زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.

3- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته‌بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

گارانتی دار (به غیر از گارانتی آریا تکنولوژی): خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچگونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی آریا تکنولوژی ندارد.

گارانتی آریا تکنولوژی: مشترک موظف است ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان، کالای مزبور را به شرکت عودت نماید تا کارشناسان شرکت علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند.

فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.

کلیه کالاها و دستگاه‌هایی که نیاز به تست داشته (کالاهایی که عبارت “7 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا 7 روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می‌باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه‌ها شامل سرویس تعویض می‌باشد، و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش آریا تکنولوژی کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.

4- خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

5- چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق محل مشخص شده در پروفایل کاربری و ثبت درخواست در قسمت تماس با ما (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است. در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

شرایط کلی در بازگشت کالا

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آریا تکنولوژی، جداً خودداری کنید.
  • برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته‌بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
  • اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش‌های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان آریا تکنولوژی تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  • اگر ساکن شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با آریا تکنولوژی تماس بگیرید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس: شیراز، خیابان معدل، ساختمان کسری، طبقه 4، واحد 406 ارسال کنید.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آریا تکنولوژی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید